+ lista generala, e intrebare de interes general si sunt mai multi
asistenti/profi care pot sa raspunda pe lista si ai avea sansele unui
raspuns mai rapid

Salut Sebastian,

Se aplica __exact__ ce scrie pe wiki aici [1], conform textului de
acolo eu nu imi dau seama ce e neclar: "În cazul în care temele 2, 3,
4 sau 5 sunt rezolvate pe ambele platforme, fiecare temă este punctată
cu maxim 1 punct, punctajele se cumulează și se trunchiază la 1
punct." => ai 1p pe tema5 ca si cum ai fi avut pe tema3

Spune-ne ce fraza din regulament e neclara

[1]
https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/notare#teme_de_casa_4_puncte_5_puncte_corelare_punctaj