Salut,
 Partea aceea din regulament sugereaza,intr-adevar, ce ai zis si
tu.Totusi,ma gandeam ca din moment ce sunt maxim 4 puncte pe teme si ce
adunam in rest se cumuleaza sub forma de bonus ce va fi corelat cu
punctajul de la curs,tema 5 va fi considerata in intregime ca bonus supus
corelarii (daca s-ar lua ad literam s-ar putea obtine 5 puncte,cate unul
pentru fiecare tema facuta si 4 puncte pentru corelare).E bine totusi ca nu
e asa:).Mersi!

În sâm., 20 apr. 2019 la 21:00, Mihai Barbulescu <b12mi...@gmail.com> a
scris:

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii