Mă rog, doar asupra operațiilor făcute pe scheduler am control.

Deci efectiv în scopul considerării cuantei voi considera apelurile și la
so_execute, și la so_signal, și la toate operațiile de scheduler, ca
însemnând câte o instrucțiune și, deci, ca momente în care pot preempta pe
motivul expirării cuantei?