Salut, Paul!

Toate operațiile enumerate de tine consumă timp pe procesor, mai puțin
INIT și END.
Thread-urile ar trebui să se planifice unele pe altele - prin urmare
la END nu ar trebui să faci schedule(), pentru că operația de so_end()
se rulează în thread-ul principal (thread-ul inițial), iar acesta n-ar
trebui să fie niciodată planificat.

Numai bine,

On Thu, Apr 25, 2019 at 7:04 AM Paul Olaru via so <so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Mă rog, doar asupra operațiilor făcute pe scheduler am control.
>
> Deci efectiv în scopul considerării cuantei voi considera apelurile și la
> so_execute, și la so_signal, și la toate operațiile de scheduler, ca
> însemnând câte o instrucțiune și, deci, ca momente în care pot preempta pe
> motivul expirării cuantei?

Răzvan Crainea