Îmi poate oferi cineva o idee prin care pot găsi motivul pentru care primesc
mesajul de eroare „task was not preempted” la unele execuții? Sau ce să verific
în codul meu? Test round robin.

Când ar trebui să se facă preempția în so_signal, cea cauzată de expirarea
cuantei? Înainte sau după semnalizare? Similar pentru so_fork: înainte sau după
lansarea threadului? [la mine oricum inițializarea structurilor noului thread
se întâmplă sincron cu apelul so_fork].

(bănuiesc că nu ar trebui să-mi încerc norocul pe VMchecker gen „tura asta
merge”, dat fiind că problema apare la sub 10% din rulări).

(în urma discuției din alt thread, mașina virtuală de SO are 1.5GB pe sistemul
meu în loc de cei 512MB pe care îi are by default).

Sent from Mail for Windows 10

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii