Numărul de thread-uri din acest test este foarte mare? helgrind îmi spune
că anumite thread-uri dau failed la pthread_create() sau poate este de la
mine. Ideea este că testul durează foarte mult și am avut impresia că am
deadlock însă dacă îl las să ruleze apare eroarea asta "Thread #300's call
to pthread_create failed with error code 11 (EAGAIN: Try again)". 300 nu
este relevant, doar am ales una dintre erori.

În sâm., 27 apr. 2019 la 20:21, Paul Olaru via so <so@cursuri.cs.pub.ro> a
scris: