2. Nu trebuie să umblăm la kernel altfel decât prin a lăsa un singur thread
activ la un moment dat în general.
1. Decrementarea se poate face oricând, dar "context switch-ul" se va face
după, dacă e cazul.
3. Am și eu întrebarea asta. Parcă am văzut un mail în care se spunea că
ambele abordări sunt ok.

Raspunde prin e-mail lui