On Sat, 29 Feb 2020 at 10:10, Mihaila Corina via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> test1.param: bad.file
> Ar trebui considerat un fisier de input valid si deschis?

Parsezi argumentul, nu merge deschis fisierul - pica programul cu eroare

> test2.param: -X bad param
>  Aici -X bad trebuie ignorat, iar param e un fisier de input?
> Sau ignor toata linia in momentul in care gasesc un alt parametru decat -D,
> -o, -I?

iei in seama -X da daca parametrul e gresit treci la urmatorii. In C
puteti folosi getopt pt a va face viata usoara

> test3.param: _test/inputs/test3.in test3.out test3.err
>  Aici deschid un fisier de input si 2 de output sau e o linie nevalida si
> programul
>  nu trebuie sa faca nimic?

Jur ca nu am inteles intrebarea ta: formuleaz-o mai clar. In enunt
zice destul de clar:

so-cpp [-D <SYMBOL>[=<MAPPING>]] [-I <DIR>] [<INFILE>] [ [-o] <OUTFILE>]

test3.err il poti ignora conform  cu aceasta semnatura. Vezi si in
sursele testului ce face eu daca ar fi sa implementez comanda asa as
face programul sa pice.