Salut,

Da este GNU dar poti cauta portari pentru windows si regulamentul nu
interzice folosirea unui cod existent atat timp cat pastrati
copyright-ul si mentionati clar si explicit sursa:
https://gist.github.com/superwills/5815344
Teoretic exista si o implementare a Microsoft:
https://github.com/iotivity/iotivity/tree/master/resource/c_common/windows

Sugeram de getopt mai mult ca sa va luati subsetul relevant pentru
tema si sa-l faceti portabil daca cu strcmp e chinuiala mare.

Codul pt structuri de date n-aveti voie sa il copiati in tema asta.