Bună, Corina!

În cazul tău, Makefile-ul submis pe vmchecker nu șterge finierul thread_lists.o.
Legat de tema 2, faptul că nu ai nicio regulă cu numele so_stdio.dll
sau libso_stdio.so face ca makefile să încerce să linkeze de fiecare
dată[1]. Același lucru se întâmplă și pe linux, și pe windows.
Pentru alte detalii sau nelămuriri despre corectarea temelor, vă rugăm
să urmăriți pașii de aici[2]. Astfel putem centraliza și noi
discuțiile, și nici nu spamăm restul participanților de pe listă.

[1] https://gitlab.cs.pub.ro/snippets/40
[2] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/contestatii

Numai bine,
Răzvan

On Sun, May 17, 2020 at 7:10 PM Mihaila Corina <mihailacorin...@yahoo.ro> wrote:

> Salut!
>
> La tema4 pe linux am primit si eu depunctare pentru regula clean, desi la
> mine, local, se sterg toate fisierele generate pe parcurs.
> La tema2, pe ambele platforme, nu inteleg depunctarea pentru "nu exista
> regula de compilare pentru so_stdio.dll". Testand local, nu mi se
> recompileaza fisierele deja compilate.
>
> Numele meu de utilizator este corina.mihaila
>
> Mutumesc anticipat!
>

> Pe duminică, 17 mai 2020, 18:33:09 EEST, Vlad Lungu via so
> <so@cursuri.cs.pub.ro> a scris:
>

> Super, iti multumesc!

> [...]

Răzvan Crainea