Salut!

M-am uitat pe vmchecker la depunctarile pe care le-am primit. La tema 2, la
ambele teme, am primit depunctare pentru numele regulii de build, desi nu
era specificat vreundeva acest detaliu. La mine se numeste tema2, trebuia
libsoloader.so. Trebuia sa facem asta?. La tema 4 pe linux am o singura
variabila neutilizata, care duce la un warning de "unused variable". Se
justifica o depunctare de 0.2 pentru "warninguri de compilare" in acest
caz? Tot la tema 4 imi primesc o depunctare pentru ca regula clean nu
sterge toate fisierele create, dar tocmai am testat si chiar le sterge pe
toate. Care este cauza? In plus, tot la tema4, am depunctare pentru
"compilarea a mai multe surse in aceeasi regula", lucru pe care nu l-am
gasit in lista de depunctari si care nu sunt sigur la ce se refera.

As aprecia foarte mult niste explicatii suplimentare!

Numai bine,
Lungu-Stan Vlad-Constantin,
334CB
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii