Gospodine Nikola JANI]U,
Pisao sam Vam nekoliko puta, Vama i/ili Uredni{tvu Va{ih Internet novina
koje nazivate "KORENI" - list Srba u rasejawu. Prvo sam Vas molio da ne
pi{ete ISKQU^IVO hrvatskom latinicom i po hrvatskom pravopisu, ~ime
postavqate Srbima kukavi~je jaje, i istovremeno potkradate Hrvate.
Odgovor je bio da to ~inite zato {to srbska deca u rasejawu ne znaju da
pro~itaju srbsku }irilicu! Potom sam molio da mi vi{e na {aqete
obave{tewa o Va{im novinama dokle god ne po~nete da po{tujete jednu od
osnovnih nacionalnih vrednosti Srbskog naroda - Srbski jezik, ili makar
srpski jezik, (govor, pismo, pravopis, gramatiku). Posle du`eg vremena,
sada ponovo pogledah Va{e novine. Sve {to vidim od srbskog jeste potpun
INAT koji nastavqate da terate totalnim omalova`avawem Srbskog (ili ako
hocete, srpskog) naroda, wegove osnovne nacionalne vrednosti, i novog
Ustava R. Srbije. Pa na osnovu ~ega Vi te novine predstavqate kao novine
Srba u rasejawu?
Ponavqam, nemojte vi{e da mi {aqete obave'tewa o Va'im novinama dokle
god ne po~nete da po{tujete jednu od osnovnih nacionalnih vrednosti
Srbskog/srpskog naroda: Srbski/srpski jezik (govor, pismo, pravopis,
gramatiku).
Qubomir T. Gruji}
Belfor, Francuska

Posto Vi izgleda samo razumete, ili samo prihvatate latinicu, onda cu da
Vam ponovim ovo i na latinici:

Gospodine Nikola JANICU,
Pisao sam Vam nekoliko puta, Vama i/ili Urednistvu Vasih Internet novina
koje nazivate "KORENI" - list Srba u rasejanju. Prvo sam Vas molio da ne
pisete ISKLJUCIVO hrvatskom latinicom i po hrvatskom pravopisu, cime
postavljate Srbima kukavicje jaje, i istovremeno potkradate Hrvate.
Odgovor je bio da to cinite zato sto srbska deca u rasejanju ne znaju da
procitaju srbsku cirilicu! Potom sam molio da mi vise na saljete
obavestenja o Vasim novinama dokle god ne pocnete da postujete jednu od
osnovnih nacionalnih vrednosti Srbskog naroda - Srbski jezik, ili makar
srpski jezik, (govor, pismo, pravopis, gramatiku). Posle duzeg vremena,
sada ponovo pogledah Vase novine. Sve sto vidim od srbskog jeste potpun
INAT koji nastavljate da terate totalnim omalovazavanjem Srbskog (ili
ako hocete, srpskog) naroda, njegove osnovne nacionalne vrednosti, i
novog Ustava R. Srbije. Pa na osnovu cega Vi te novine predstavljate kao
novine Srba u rasejanju?
Ponavljam, nemojte vise da mi saljete obavestenja o Vasim novinama dokle
god ne pocnete da postujete jednu od osnovnih nacionalnih vrednosti
Srbskog/srpskog naroda: Srbski/srpski jezik (govor, pismo, pravopis,
gramatiku).
LJubomir T. Grujic
Belfor, Francuska

Koreni - Serbian diaspora magasin a écrit :
> Novi tekstovi na starim "Korenima"
>
> www.koreni.net <http://www.koreni.net>

Da ja vas podsetim