МЛАДЕН ОБРАДОВИЋ, СЕКРЕТАР ОТАЧАСТВЕНОГ ПОКРЕТА „ОБРАЗ“, ТВРДИ:

„Образ“ је трн у оку властима

-         Нормално је да „Образ" буде први на удару јер смо најјача српска
организација у овом тренутку - каже Обрадовић

·        Наш протест у Новом Саду је био примерен ситуацији

·        Чанак говори оно што други не смеју

Младен Обрадовић, лидер Отачаственог покрета „Образ", не верује да ће његова
организација бити забрањена, иако Министарство правде разматра такву могућност.
Захтев за забрану „Образа" преко медија недавно је изрекао и Ненад Чанак, лидер
ЛСВ-a. Повод је био учешће чланова „Образа" на протестима 17. фебруара у Новом
Саду.
- Не верујем да ова власт у Србији има капацитет било кога да забрани. „Образ"
им је трн у оку одавно, а поготово сада, када смо сваким даном све јачи и јачи.
Нормално је да „Образ" буде први на удару, јер смо најјача српска организација
у овом трeнутку.

Да ли су ваше демонстрације у Новом Саду биле насилне и противуставне?
- Наш протест је био управо такав какав треба да буде, примерен ситуацији. И
тек ће да буде! Ово је само почетак. Тај протест изазвао је страх код свих оних
који су подржавали стварање нове државе сепарацијом, јер су мислили да је то
готова ствар. Десило се нешто што их је пореметило; ипак се показало да није
довољно имати стране менторе и да ствар буде готова.

Чанак је директно и јавно затражио вашу забрану?
- Знамо да Чанак говори оно за шта други немају смелости да кажу. Није то први
пут да нас напада, и он нас заправо и не интересује.

Смета ли вам што вас упорно стављају у исти кош са Националним стројем?
- Њима смета све што је српско. У начелу, ми смо за то да Србе не треба делити.
Срби ће се ујединити, а, даће Бог, и ослободити окупиране српске територије. То
што нас власт и некакве Кандићке тако сврставају, апсолутно ме не интересује.
Чим видим да они некога пљују, знам да тога треба подржати.

Има ли ова иницијатива за забрану везе са тешкоћама у које је упала Влада и
може ли се рећи да покушавају пажњу скренути од правих проблема?
- Чињеница је да економска ситуација показује распад и државе и целокупног
владајућег система, и да долази време када ће све више Срба поћи са нама.
Потреба борбе расте из дана у дан, јер они све своје прљаве работе желе гурнути
у други план, да народ заборави чиме су нас „задужили".

Какав одговор на све ово спремате?
- Кампања против нас редовна је ствар. Наставићемо борбу јер ни од кога не
зависимо, нико нас не плаћа. Забрана ће нас учинити још јачим.

Кога би, по вашем мишљењу, требало забранити?
- Никога они неће забранити. Кад дође прави тренутак забранићемо ми све њих.
Доћи ће време.
Д. Б.

http://www.pravda.co.yu/srbija/7268/obraz-e-trn-u-oku-vlastima