Политичари шокирани понашањем најуспешнијих српских тенисерки

Ана и Јелена су брука Србије

После фотографије и признања наших тенисерки да су одушевљене Билом Клинтоном,
српски политичари згрожени ставовима Ивановићеве и Јанковићеве

Делић: Срамота! Ана ни хвала више не говори на српском, понаша се као да се
стиди своје земље

Јакшић: Разочаран сам! Како могу да хвале човека због којег је 2.800 људи
страдало

Јанковић: Ана и Јелена су биле за пример. Како могу да величају човека који је
бомбардовао њихову земљу

Ивановић: Осрамотиле су себе и државу. Ана и Јелена су глупаче, које нису ни
свесне шта су урадиле

Шормаз: Потези Ана и Јелене су несхватљиви и немају оправдања

Ана Ивановић и Јелена Јанковић осрамотиле су Србију рекавши да су поласкане што
су имале прилику да се сликају и упознају са Билом Клинтоном, којег је
Ивановићева описала као забавног и духовитог човека, са којим је пријатно
разговарати.
Представници свих политичких странака сматрају да су најуспешније српске
тенисерке заборавиле на страхоте које су и саме преживљавале током НАТО
бомбардовања, али да су овим речима осрамотиле себе, државу и да су увредиле
све жртве НАТО агресије.

Национална брука

Члан председништва СНС Божидар Делић каже да би Ивановићеву и Јанковићеву
требало да буде срамота што су се сликале са крвником српском рода, па се још
тиме и хвале.
- Ово што су учиниле је велика срамота. Ипак, више ми смета целокупно понашање
Ане Ивановић која се тим фотографијама још и хвали и говори како је усхићена.
Поред свега тога Ивановићева током мечева уместо да каже на свом језику
„хајде", она говори на енглеском, једноставно, понаша се као да није из Србије
- каже Делић.
Са друге стране, један од лидера косовских Срба, Марко Јакшић овакав потез Ане
Ивановић и Јелене Јанковић оцењује као националну бруку.
- Разочарале су ме! Оне су тениске диве и нису смеле да допусте себи да се
фотографишу са човеком који је бомбардовао њихову земљу, због кога је 2.800
људи страдало, укључујући и децу. Додатну срамоту приредиле су нам речима хвале
упућеним Клинтону, њихово одушевљење познанством са човеком који им је уништио
земљу. То што су урадиле доживео сам као националну бруку - каже Јакшић.

Срамота без оправдања

Милан Ивановић, политички представник Срба са Косова најоштрије осуђује
понашање прослављених тенисерки.
- То је велика срамота за њих, али и за целу Србију. Врхунски спортисти морају
у својој личној култури да имају макар минимум поноса. Њих две, а поготово Ана
често прича о страхотама које је проживела током бомбардовања, да је тренирала
под притиском... После сликања са Клинтоном, променила је причу, па сада говори
како је усхићена због познанства са Клинтоном. Ма, њих две су глупаче, само што
нису ни свесне тога - огорчено прича Ивановић.
Разочарење тенисеркама не крије ни Александра Јанковић, посланица Нове Србије.
- Ово је за мене велико разочарење, хладан туш. Ана и Јелена су биле пример
деци. Не разумем како су овако нешто могле да ураде, како могу да величају
човека који је бомбардовао њихову земљу. Могла бих да разумем да су тим
фотографисањем хтеле да искажу неки бунт због сталног својатања, али
одушевљавати се тим Клинтоном, заиста је тешко оправдати и схватити - наводи
Јанковићева.
Према речима њеног коалиционог партнера, Драгана Шормаза из ДСС Ани Ивановић и
Јелени Јанковић овако нешто није требало.
- Свако има право да одлучује о свом животу, али мислим да овако нешто није у
реду. Стварно им ово није требало. Тај човек је бомбардовао Србију, страдало је
толико људи, због његових одлука имамо проблема са Косметом који велике силе и
даље покушавају да нам отму. То што су урадиле је несхватљиво и нема никаквог
оправдања - каже Шормаз.

К. Благовић

http://www.pravda.rs/dogadjaji/7440/ana-i-elena-su-bruka-srbie