1968 godine kada sam jos bio u Londonu, sreo sam u "Jugoslovenskom
klubu", u Redcliff Gardens S.W.5
jednog Titovog omladinca koji je tu radio u jugoslvenskoj ambasadi,
koji mi je ispricao pricu na donju temu, samo u drugom svetlu.
Govorio je o podeli Jugoslavije ali po "dogovoru" Zapada i SSSR-a.
Linija podele je bila po Seseljevoj zamisli Karlobag, Virovitica itd.
Taj covek mi je rekao da posle Titove smrti ili nekog neverovatnog
nereda u Jugoslaviji Sovjeti bi odvojili srpske teritorije od ostalih
republika,
a Zapad bi uzeo Sloveniju, Hrvatsku i pola BiH.
Ko je u pravu? Da li se radi danas o hrvatskoj propagandi kako bi se
opravdale promene ili je to samo ponovo izmisljotina da bi se Srbi
odvratili od
neke namere da se pripoje Zapadu. Jer, u slucaju da je ono sto je
Titov mladi diplomata rekao podela predvidjena po dogovoru SSSR i
Amerike,
onda je to isto guranje Srbije u ruke Sovjetskog saveza i rasturanje
Jugoslavijepo dogovru velikih sila. Iz toga proizilazi da ni jedni ni
drugi nisu
srpski prijatelji vec se sve radi iz interesa koji nisu srpski.