  From: Dragan Rakic
  To: sorabia@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, April 01, 2009 12:49 PM
  Subject: Re: [sorabia] FW: Obavezno procitati

  1968 godine kada sam jos bio u Londonu, sreo sam u "Jugoslovenskom
  klubu", u Redcliff Gardens S.W.5
  jednog Titovog omladinca koji je tu radio u jugoslvenskoj ambasadi,
  koji mi je ispricao pricu na donju temu, samo u drugom svetlu.
  Govorio je o podeli Jugoslavije ali po "dogovoru" Zapada i SSSR-a.
  Linija podele je bila po Seseljevoj zamisli Karlobag, Virovitica itd.
  Taj covek mi je rekao da posle Titove smrti ili nekog neverovatnog
  nereda u Jugoslaviji Sovjeti bi odvojili srpske teritorije od ostalih
  republika,
  a Zapad bi uzeo Sloveniju, Hrvatsku i pola BiH.
  Ko je u pravu? Da li se radi danas o hrvatskoj propagandi kako bi se
  opravdale promene ili je to samo ponovo izmisljotina da bi se Srbi
  odvratili od
  neke namere da se pripoje Zapadu. Jer, u slucaju da je ono sto je
  Titov mladi diplomata rekao podela predvidjena po dogovoru SSSR i
  Amerike,
  onda je to isto guranje Srbije u ruke Sovjetskog saveza i rasturanje
  Jugoslavijepo dogovru velikih sila. Iz toga proizilazi da ni jedni ni
  drugi nisu
  srpski prijatelji vec se sve radi iz interesa koji nisu srpski.