From: Dragan Rakic <daran...@gmail.com>
To: sorabia@yahoogroups.com
Sent: Thursday, June 18, 2009 10:31:09 PM
Subject: Re: Србски/српски. Re: [sorabia] a tebe Grujicu da podsetim ...

L'histoire Serbe selon St. Michael...

I St. Mihailo rece " tvoj pra-"prandeda" , a ne pradeda na srPskom,
nije bio jedan od osnivaca Matice SrPske, ali je to sigurno bio JB.Tito,
I St. Mihailo rece, "kasnije cu obraditi zivot tvoga pra-"prandede" ,
jer ja sam programer i nemoj imati drugog programera osim mene.
I St. Mihailo rece "treba kontrolisati sve one koji su protiv mene i
isterati ih sa foruma Sorabija"
I on rec" vda te podsetim Grujicu",jer profesor i naucnik Grujic ne
zna ono sto zna St. Mihailo....