e sad je dosta. odakle tebi pravo da zlostavljas clanove ove grupe svojim
nedotupavnim komentarima I lazima?
Koga uopste interesuje koliko si vakcina primio? Evidentno je da ti se ni
jedna nije primila. Eto, cak je I rodjena
ti kcerka (ako ti uopste imas dece) pokusala da te se resi nagovarajuci te
da primis "obe" vakcine. I nista. Tebe
jedino moze grom da sjebe pa da svima lakne.

Daj oladi covece. Mator, mator, al toliko dosadan, tesko je I poverovati I
izdrzati.

A komentare koje na ovoj grupi daju ostali clanovi (ne ti I Rakic), ti I ne
razumes pa sto se onda guras gde ti nije
mesto?

Da bi se shvatilo sta se dogadja oko ove afere sa svinjsko-pticije-covecijem
gripom treba koristiti pamet I logiku.
Za tebe je logika necija tudja imenica jer ti pameti I nemas da bi I
pomislio na logiku.

Zbog toga, a u ime svih normalnih na ovom forumu, daj molim te idi I primi
jos koju vakcinu. Da ako se posreci...

goran kosovski-australijski