Vazno je pomenuti da se grip leci na osnovu simptoma bolesti a ne analizom
krvi...to dovodi u sumnju dijagnozu.

Miroslav

-----Original Message-----
From: sorabia@yahoogroups.com [mailto:sora...@yahoogroups.com] On Behalf Of
Michael Goran
Sent: Saturday, November 07, 2009 3:31 AM
To: sorabia@yahoogroups.com
Subject: Re: [sorabia] Read I m m e d i t e l y

e, da... I koliko me secanje sluzi vakcine spadaju u PREVENCIJU. Koji to
majmuni od lekara po Srbiji
ljude koji dodju sa teskom upalom pluca, ma cime izazvana, lece vakcinom???

A osim toga, stvarno treba insistirati da se kaze od cega su bolovali ti
koji su umrli. Svrstavajuci sve
pomrle u "zrtve" svinjskog gripa, I te kako je medjunarodna
farmaceutsko-lekarska konspiracija.

goran kosovski-australijski