B92  Info  Vesti  Region
Napadnut hrvatski kajakaš27. jul 2010. | 08:25 | Izvor: Jutarnji list Zagreb --
Prema pisanju Jutarnjeg lista, u Srbiji je zbog hrvatske zastave napadnuti
kajakaš. Napadač je odmah uhapšen, i optužen za pokušaj ubistva.

Hrvatski reprezentativac u kajaku i kanuu, star 29 godina, napadnut je u
Kraljevu na juniorskom Evropskom prvenstvu koje se održava u Srbiji.

Zbog napada sud u Beogradu napadača tereti za pokušaj ubojstva. Sreća je u
nesreći to što je policija reagovala brzo i odmah sprečila veći incident. Na
insistiranje napadnutog Mateja Harkova događaj je nekoliko dana ostao van
radara
javnosti.

„Imao sam čast nositi hrvatsku trobojku. Kad smo prolazili pored terasa jednog
kafića, jedan je čovek ustao i počeo nas gađati staklenim čašama. Mene je jedna
pogodila malo ispod kuka pa sam završio u bolnici na šivenju“, rekao je za
Večernji list Varaždinac Matej Herkov, koji je posle bolničke intervencije
pušten u tabor reprezentacije s tri šava, te dodao da nije bilo bolno, ali da
mu
je itekako smetalo pri nastupu jer ozleda je bila baš u visini ruba kajaka.

Završio je na 11. mjestu u klasičnom spustu, a u sprintu na 17.

„Siguran sam da bi plasman bio bolji za koje mesto da se nije dogodio ovaj
incident“, kaže mladić.

Policija je odmah pronašla napadača i prosledila ga u Beograd, gde će mu se
suditi za pokušaj ubistva, piše Večernji list. Gradonačelnik Kraljeva Ljubiša
Simović, svestan ozbiljnosti događaja odmah je uputio izvinjenje hrvatskom
savezu i naglasio kako će odsad sigurnost biti na višem nivou.