http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/seksom-do-velike-albanije-46887.php

I sam sam nedavno bio u jednom domacinstvu na Pesteru gde je mlada bila
albanka, pa bih samo hteo da dodam jedan detalj. Da li ili nece to
domacinstvo jednog dana biti albansko tesko je spekulisati ali dok albanke
dolaze njihova bliza i dalja rodbina se veoma interesuje za cenu i mogucnost
kupovine vec opustelih domacinstava. A takvih ima koliko hoces. Iz brvnare
gde smo odseli pogled se pruza prema C.Gori. Na toj vidljivoj povrsini od
nekoliko desetina kvadratnih kilometara uvece se vide samo dva-tri svetla
(od desetina vidljivih zgrada rasutih po tom prostoru) i pitanje je da li su
i  ta svetla bila svetla posetilaca kao sto smo mi bili ili onih koju tu
stalno zive.

Slobodan