"Spasioci" u JAT-u

Kako ovih dana pratim zbivanja u JAT-u, a i sire, ne mogu a da ne primetim
neke ocigledne cinjenice.

Kada god neko strajkuje, dode u Beograd i to pravo na raskrsnicu ulica
Nemanjine i Kneza Milosa, cime blokira saobracaj u skoro celom Beogradu.
Kako je tada ziteljima glavnog grada, suvisno je objasnjavati.

Da li je ovakav cin po zakonu? Nije, naravno. Zasto u takvim slucajevima
ministri pravde, policije, pa i predsednik vlade nista ne preduzmu? Po
zakonu, naravno.
Beogradski taksisti najavljuju strajk potpunom blokadom Beograda i prete da
se nece razici dok im se ne obrati predsednik vlade, gospodin Kostunica
licno. Nista manje?

Namece se pitanje: avio-mehanicari i avio-inzenjeri, ali i piloti civilnog
vazduhoplovstva, imaju svoje zahteve, mole resorne ministre da se dogovore,
mole vladu da postuje vec postignute dogovore. Ova pak, ignorise sve to i
iznajmljuje strane avione sa posadama i avio-mehanicarima kako bi izazvala
privid sopstvene moci resavanja nastalog problema.

Treba li da kazem i koliko to sve kosta? A za one koji to do sada nisu
shvatili, sve to, a i vise, placaju poreski obveznici, dakle svi mi. Pa
zasto se ta gospoda koja voli da vlada tako ponasa prema nasim vrhunskim
strucnjacima, ali i prema nasim parama. Jesmo li mi to toliko bogati, pa
mozemo i da rasipamo? Pre neki dan video sam u Glasu fotografiju aviona koji
vise lici na Paju Patka nego na ozbiljnu letilicu.

Zakljucak se namece, para ima da placamo strance koji su objektivno losiji
od nasih pilota, inzinjera i mehanicara. Zakljucak je jasan. Na delu je inat
ili neciji licni interesi da se "potopi" JAT i onda da se pojavi neki novi
Paja Patak, sa tamo nekih "krokodilskih" ostrva i toboze spase JAT, kupujuci
ga iz ciste ljubavi prema preostalom srpskom narodu.

Dragi moji, ali i nasi JAT-ovci, bez obzira na to sto je vase skolovanje
trajalo decenijama, sto ste licence dobijali u SAD, ucite od onih koji kada
strajkuju to rade da boli.
Mnogo sam stotina hiljada kilometara preleteo sa JAT-om i osecao sigurnost i
bezbednost. Da li i vi koji sada letite sa Pajom Patkom imate taj osecaj?

Brana Vukomanovic
Beograd

http://www.glas-javnosti.co.yu/