Balkanski leprozarijum, najmonstruoznija antropoloska deponija na planeti i u istoriji covecanstva

-Nastavak broj 82- Bia debili-nadzor stanova umnih soraba.

Agisa Pasuljarevic , Bia Biavic-Glupan legenda, Bia Pasuljar, Bia neznalica debilovic, Huso, Haso, dr.Seizm Glupanovic, dr.Seizme Seizmetovic, Hans Otto, Debil separatista, Separatista bezmozgovic, Agata Kristi-Pasulj zavodnica, Serlok Holmsovic, Limo Djukadin, Ramo Ramovic, Pica Uzicka, Jovan Djovani Al Kapone, , Pavle Pavlovic, Marko Markovic, Milovan Milovanovic,Seizm Glupanovic, Seizm seizmovic, Pastuv Drakula, bolnicar Krivonosolomic, dr.Marinkovic, bolnicar Platon Karatasijevic, dr.Jankovic, dr.Jovanovic, Lepa Snezana, Lokica, Petar, .Arkic Marodera , Marmara-ja on-vik, Milionissimo, Umeren Naprednjakovic, zvani Reforma , Jeng-ci-han, , Nok Skender bej, Ivan Ivanov-tajkunski, Pjotr Pavlovic Debilov, Herdajain, Hardinja, Darahjain, Skardajinal, Skanadalaj,

-Nok Skender Bej:” Joj be oni budalasi sorabi u Beogradu, mi ih ,sikter, programiramo da i dalje nadzoravaju stanovi mnogih soraba u Beogradu i Sorabiji, Crnoj Gori

-Skandalaj :” Gledaju oni debili iz bia, slusaju, nadzoravaju, prate, stalno sede pored monitora gledaju u stanove, slusaju sta pricaju”

-Heradinaj:” Kad su budale kad nemaju sta da rade, mi ih inahuskavamo na umne sorabe, predstavimo ih preko nasijeh ljudi u Beogradu da su “mondijalisti””zapadnjiaci”, joj sta rade onije budaletine iz Bia, sve umne sorabe potrovase u stanovima gasom, bakterijama”

-Huso uze cev i gurnu je uvo Gas majstora, suflira mu, ovaj zaurla:”Moramo im pustati gas u stanove, to su mondijalisti, sektasi, zapadnjaci, izdajnici, sta da ih pustimo da jacaju.Ocu poslice za firmicu”

-Haso gurnu cev u uvo Agisi Pasuljarevicu, suflira mu, ovaj ponavlja:” Moramo im pustati gas u stanove, da ih umrtvimo, oni svasta pr icaju, opasni su”

-Sevna Mihalj:" Ludake moramo oslabiti gasom sta da pricaju ludosti, da prosipaju sirce, da pale narod"

-Mirceta sapce Nini:”Netacno, svi oni su nevini, na delu je zloupotreba Gas majstroa i Pasuljara Bia glupana, sa ciljem da slabe sorabe, da stvaraj haos”

-Hans Otto, gura cev u uvo Separatiste Glupanovica-Bezmozgovica( kome su osekli mozak bez njegovog znanja), suflira mu , Glupanovic blebece:” Odvojiti Cernu Goru, ona je oduvek bila drzava za sebe, bicemo jaci, sorabi su druga rasa, mi cernogorci smo krvlju blizi Albancima”

-Ungar Bos:”Mi smo podesili da nadzor stanova opstaje, da oni retardirani iz bia nadzoravaju navodne”neprijatelje”, sorabi su budale, niza rasa, dokle god budemo mogli mi cemo debile da zloupotrebljavamo”

-Jeng –Ci-han:”Kada debili iz bia gledaju u stan” neprijatelja”, ja “neprijatelju” parapsiholoski nadujem stomak, on prdi glasno, onima iz bia se zgadi, ponizim ih u ocima bia, sorabi su niza rasa, terba ih zavadjati, unistiti, oteti im Kosovo, Sibir Rusima, pola Sibira nama pola Ame rici.Budale ne zasluzuju da imaju veliku drzavu”

Yugoslavia phone card Flag of yugoslavia Yugoslavia

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште