Tomislav Krsmanovic:PORUKA

Za:BIA( koja se ulizuje imenom CIA), BOGATASIMA

Radim na razvoju turizma u Srednjem toku Drine, Opstina Ljubovija. Ulazem ogroman rad, trosim vreme, energiju, novac. Postizem rezultate, prosle godine sam doveo 700 turista /nocenja u selo Uzovnica, kod Ljubovije na Drini, 300 jednodnevnih spustova niz Drinu.

Nazalost ja sam sistematski sabotiran na razne nacine.I to ovde usred Beograda, ocigledno ima onih kojima smeta moj priljezan rad na ekonomskom jacanju Srbije.

Smetnje su vrlo brojne , razlicite. Da ovoga puta predocim samo neke od njih:

-odjednom nestane po desetak e-mail poruka spremnih da budu poslate , u sta sam ulozio nekoliko sati rada

-nestajanje fajlova

-nedobijanje poslatih faksova

-blokada PC

-blokada telefona.,itd.

Ovakve smetnje ne moze da radi niko drugi nego nadlezni organ policije., BIA, itd.

Ove policijske formacije su direktno instrumentalizovane protiv nase drzave i nacije., telekomandovane su od geo-okruzenja protiv zdravih snaga naseg naroda.

Oni su nasa nacionalna sramota i blamaza.Njihovi sefovi su kojekakve budale,. cumeta, legije, siptari, ceku, haradinaj, tachi, itd.

Ovakve monstruozne , mentalno retardirane agise su zavrbovali bogatasi. Reci ovdasnji bogatasi, znaci reci najveci antroploski otpad na planeti. Ukoliko neki od njih misle da su sposobni biznismeni, da su posteno zaradili, neka dokazu.-? Kako se neko moze obogatiti poslednjih petnaestak godina kada je sve bilo sruseno, pokradeno, opljackano? Kada su najsposobniji ljudi blokirani, a geo-okruzenje proizvodil bogatase, da ih nahuska na nas narod. Sto nesposobniji to bogatiji.

Bogatasi nahuskavaju na mene “budale”."gumaer"cume!"a "siptari" nahuskavaju bogatase na mene. Da li je to ravniopravna  biznis utakmica , da jednima blokiraju komunikacje, da ih progone, opstruiraju na svakom koraku, potkaradaju, gaze, razboljevaju, nesanica, itd, lako je u takvoj neravnopravnosti proizvoditi mediokritetne( ili retardirane), u bogatase.

Nespoosobne lopuze! Sram vas bilo. Sto nespososbniji to bogatiji..Sto veca budala to visi rang u BIA.Znajte da ce vam vasi sefovi ceku, haradinaj, tachi, i drugi testerasi, na kraju doci glave.Sto se druzite sa njima.nesposobnjakovici jedni. Zar ne vidite da vas nahuskavaju na postene ljude ovde.

Sto nespoosobniji, to bogatiji, sto veca budala to visi rang u BIA.

SRAM VAS BILO. Najveci antroploski otpad na planeti.

-

Yugoslavia phone card Yugoslavia

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште