PLATIO SAM STAN 140.000
Izvor: Press, 28.07.2006; Strana: 3

Tomislav Nikolić tvrdi da ima samo jedan stan, koji je platio 140,000 maraka, ali odbija da objasni poreklo dva luksuzna stana u Bloku 29

BEOGRAD - Lider SRS-a Tomislav Nikolić ni juče nije hteo da objasni odakle mu pare za dva luksuzna stana na Novom Beogradu, pored "Beogradske arene". Nikolić je na konferenciji za novinare najavio da će sve o svojim stanovima objasniti na "državnoj televiziji" i ustvrdio da ima jedan jedini stan u Beogradu.
- Vama iz Pressa mogu da objasnim da imam samo jedan stan u Beogradu, koji je koštao 140.000 maraka kada sam ga kupovao. Možda će taj stan jednog dana da vredi dva miliona evra, kao stan u kome je živeo Toma Nikolić, pa ćete tada reći da sam zaradio dva miliona evra... - sarkastično je rekao Nikolić. On je optužio Demokratsku stranku da je inicijator priče o njegovim stanovima.
- Uputio bih poruku Borisu Tadiću da veže svoje male kučiće. Ovo je politički sukob između SRS-a i DS-a. Nikada ničiju porodicu nisam uznemiravao. Hoću Tadića, hoću da ga izložim pred vama i kažem sve što znam o njemu. Tako isto očekujem i od njega, ali porodicu mi ne dirajte. Ni ja ne pričam o tuđim porodicama! Kakve veze imaju moji sinovi sa celom ovom političkom pričom?! Ako hoće političku borbu, tu smo, ali moram da skrenem pažnju da ću porodicu braniti mnogo oštrije. Ja drugo bogatstvo u Srbiji nemam! - poručio je Nikolić predsedniku DS-a Tadiću i naše novinare optužio da rade po "instrukcijama DS-a".
- Press je ušao u službu Dragana Đilasa, koji pored tog mog stana u elitnom delu Beograda gradi zgradu od deset miliona evra! Ja mogu da dokažem odakle mi stan od 140.000 maraka, a baš me, evo, interesuje odakle njemu deset miliona evra! Očekivao sam da će DS ovako početi da radi, jer su shvatili rivalstvo sa SRS-om kao borbu na život i smrt, što Tadić uveliko priča po Americi. Jednu stvar moraju da imaju na umu. Postoji granica do koje možemo da se diramo. Posle toga nismo suparnici, nego neprijatelji - tvrdi Nikolić.
Poziv našeg novinara na njegov kućni telefon lider radikala je shvatio kao "nedozvoljeno uznemiravanje".
I slušajte vi iz Pressa, nemojte da mi zovete suprugu kući! Nema smisla. Ona sa tim nema veze. Ili vas interesuje šta moja supruga poseduje? I nemojte sina da mi zovete! Stavite sebe u tu poziciju! Nije to prva priča o meni! Samo ne daj bože da izmislite neku ženu, to bi me ubilo... - rekao je Nikolić.
I na kraju, kad smo mu rekli da nije tačno da je jedini političar o kome smo radili "stambene" priče i podsetili ga da smo pisali o vili guvernera NBS Radovana Jelašića i novim stanovima ministara Dragana Kojadinovića i Predraga Bubala, Nikolić je nastavio da nas proziva.
- Vidim, uradili ste Jelašića do kraja! Nije to, nego vam smetamo zato što ćemo da pobedimo na sledećim izborima, a Jelašić neće. Baš vas briga za Jelašića! To je možda donelo neki dinar vašem uredniku ili gazdi. Ja smetam DS-u, a vi ste u njihovim rukama. Šta ću ja kad nemam nijedan medij u svojim rukama?! Niste vi tako svemoćni, kako to volite da mislite. Nešto zavisi i od toga da li narod ima hleba, i da li ga ima po tri dinara... - zaključio je Nikolić.

Antrfile:

Odgovor Pressa Tomislavu Nikoliću
Poštovani gospodine Nikoliću, redakcija Pressa ne radi ni po čijim nalozima, a kamoli po nalozima Demokratske stranke. Nama je jasna Vaša logika da je napad najbolja odbrana, ali moraćete jednom građanima da objasnite kako to da Vaša porodica poseduje dva ogromna stana u Bulevaru Avnoja na Novom Beogradu i nove automobile. Moraćete to da objasnite, a priču da je samo jedan stan vaš, a da je drugi kupio vaš sin, trener početnik u Teleoptiku, možete odmah da otpišete kao neuverljivu i providnu. Gospodine Nikoliću, javnost u Srbiji s punim pravom očekuje odgovor na pitanje: Odakle Vam lova?

Yugoslavia phone card Flag of yugoslavia Yugoslavia
Yugoslavia flight

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште