Томислав Крсмановић, 064-3095176. bo...@eunet.rs <mailto:bo...@eunet.rs>. www.tomislavkrsmanovic <http://www.tomislavkrsmanovic>.com. www.isil.org <http://www.isil.org>. Покрет за заштиту људских права, председник.

Архив САНУ.

КАБИНЕТ ПРЕДСЕДНИКА РЕПУБЛИКЕ

КАБИНЕТ ПРЕДСЕДНИКА ВЛАДЕ.

Поштовани,

Обраћам Вам се са циљем да Вас обавестим о злоупотреби судске одлуке Високог касационог суда у Београду Рев.795/2017 од 23.11.2018, са намером да се у Србији још једном посеју заваде и стварају пометња и хаос.

Будући да сам уту подмуклу намеру прозрео, благовремено Вас обавештавам да ћу ја као драстично оштећен бити принуђен да окривим званични поредак и поједине функционере, и Вас лично.

Жалим због тога, јер одлично знам одакле долази наредба суду да тако поступи, да долази. из редова мафијашких структура дубоке Србије, а не од званичне власти. Са циљем да ме наведе да се борим против званичне власти.

Који добро знају да ћу ја оправдано незадовољан цео мој будући живот усмерити 360 степени да се даноноћно борим против виновника. Да ме тако искористе да рушим углед званичне власти, која не стоји иза овога.Знајте, да сам у прошлости снажно допринеорушењу претходне власти. Они знају да ја то могу и са овом власти. Али она власт је била нешто друго од ове. У нади да сте ме схватили и да ћемо предупредити подмукле интриганте из гео-окружења увучене у Србију, где не би никако требали да буду. Молим да ме неко од надлежних прими *НАЈХИТНИЈЕ *наразговор да нађемо решење? Још један поступак се води пред Уставним судом Србије,Уж.10101/2016, правична одлука овога суда би исправила незаконитост Високог касационог суда. Позиције појединих моћника у дубокој Србији се дрмају у темељима, онима који своју неформалну власт уз подршку планетарне моћи доживљавају као шпијунство, издају, да краду и киње овај јадни народ, уместо да им то буде част. Они су у немилости. Искористимо ову шансу да наш народ крене ка Обећаној земљи. Уместо у амбис.Очекујући сусрет?

са поштовањем

Томислав Крсмановић

  • [Sim] &... 'ANTIC.org-SNN' antic.miros...@gmail.com [SrpskaInformativnaMreza]
    • [S... Tomislav Krsmanovic bo...@eunet.rs [SrpskaInformativnaMreza]