Ja bih vas najlepse zamolio da to i ucinite. I mene zaista
zanima sta se tamo zapravo desava. Kako to da je odjednom,
bez ikakvog obavestenja potpuno promenjena uredjivacka
politika. Zasto se direktor Palme, Miki Vujovic od tada nije
javio ni jednom ni u jednom mediju. Zasto na mnogobrojne
e-mailove niko ne dgovara... i jos toliko pitanja.

Djordje Blagojevic