Poznati obrenovacki kriminalac, pucisticki ministar pravde nakaza batic je oteo TV Palmu, posle gostovanja gospode Mome Kapora i Dragosa Kalajica.Vujovicu je sigurnije da cuti nego da ga baticevi ili djindjicevi kriminalci likvidiraju kao psa.
pukovnik
----- Original Message -----
Sent: Friday, August 17, 2001 7:16 AM
Subject: Re: [NSP] RTV Palma

Ja bih vas najlepse zamolio da to i ucinite. I mene zaista
zanima sta se tamo zapravo desava. Kako to da je odjednom,
bez ikakvog obavestenja potpuno promenjena uredjivacka
politika. Zasto se direktor Palme, Miki Vujovic od tada nije
javio ni jednom ni u jednom mediju. Zasto na mnogobrojne
e-mailove niko ne dgovara... i jos toliko pitanja.

Djordje Blagojevic