Title: Message
 Ekskluzivno
Srpkinja s Kosmeta, prijateljica siptarskog narko-bosa, tvrdi da se oteti Srbi nalaze po siptarskim zatvorima na Kosmetu i u Albaniji

HAKERUP TVRDI DA NEMA ZIVIH OTETIH I NESTALIH, A "SVEDOK" DOBIO SPISAK ZATOCENIH SRBA U SIPTARSKIM ZATVORIMA
@ Sredoje Simic

       Koordinator Udruzenja porodica kidnapovanih i nestalih Srba i nealbanaca sa Kosova i Metohije, Simo Spasic, rekao je "Beti", u cetvrtak 9. avgusta, da su Vlada Srbije i Unmik "garantovali rodbini nestalih da ce ovih dana objaviti spisak sa imenima zivih clanova njihovih porodica".
       Ova izjava (i obecanje) demantuju sefa Unmika Hansa Hakerupa koji je, nedavno, ne trepnuvsi, rekao "da medju 1800 otetih Srba i nealbanaca vise nema zivih".
       Dokaz da bahati Nemac ne govori istinu, nudi (i) Slobodan Jovanovic iz Panceva, ciji je sin Ivan(38), kao rezervista Vojske, nestao 13. jula 1999. godine.
       Tri dana posle potpisivanja Kumanovskog sporazuma, na Kosmetu je, kao sto je "Svedok" pisao, oteto devet vojnika i rezervista. Kidnapovani su u selu Mavljan kod Suve Reke, za vreme izvlacenja vojne opreme i tehnike. Posle toga kao da su u zemlju propali.
       Medju kidnapovanim je bio i rezervista Ivica Jovanovic.
       Njegov otac nikada nije gubio nadu da mu je sin ziv.
       U subotu, 11. avgusta, Slobodan Jovanovic je "Svedoku" dostavio spisak sa imenima devet vojnika i rezervista nestalih na Kosmetu posle dolaska Kfora, 29 vojnika i rezervista otetih pre dolaska Kfora, i deset civila, za koje kaze da su zivi i da se nalaze u siptarskim logorima i (privatnim) zatvorima.
       - Spisak zatocenih Srba dobio sam od jedne zene koja sada zivi u okolini Prokuplja, i koja, zbog licne bezbednosti, ne zeli da joj se ime nadje u novinama - kaze Slobodan Jovanovic. - Ona je svojim kanalima - iz vrha OVK - spisak zivih Srba dobila 9. jula i odmah mi ga prosledila. Ova Srpkinja sa Kosmeta je poznanica velikog albanskog narko-bosa, i tvrdi da su svi zarobljenici sa spiska zivi, i da moze da pomogne u njihovom oslobadjanju. Zahvaljujuci svom prijatelju, koji je upravnicima logora dao dva kilograma heroina, uspela je da udje u zatvore u kojima su zarobljeni Srbi. S grupom iz Suve Reke, tvrdi, su i dvojica rezervista koje su oteli siptarski teroristi: jednog u Kacaniku 18. maja, a drugog 14. juna 1999. godine u okolini Urosevca. Njih jedanaestorica su do 15. novembra bili zatoceni u americkoj bazi Bondstil kod Urosevca (!?), a onda su prebaceni u logor, gde ih je pronasla.
       Zahvaljujuci Slobodanu Jovanovicu, koji vec 592 dana traga za sinom, telefonom smo razgovarali sa "zenom iz okoline Prokuplja".
       - Svi zarobljenici sa spiska, koji sam dala g. Slobodanu, su zivi - bila je kategoricna. - Spisak sam dobila od Albanca, sa kojim sam prijatelj vec 20 godina. On je sada veliki bos, ima odlicne veze u vrhu OVK, a saradnik je i CIA. Veliki je prijatelj sa jednim americkim pukovnikom na Kosovu, koji mnogo zna, a cija je majka Srpkinja, poreklom iz Like. Siptari za oslobadjanje zarobljenika ne traze novac ili neku drugu uslugu. Nesto, ipak, cekaju!
       Nasa sagoovornica jos kaze:
       - Na Kosovu sam zivela 20 godina, odatle sam poreklom. Pobegla sam kad je ubijen Adem Jasari. Prvi put sam ponovo otisla na Kosmet 10. decembra 1999. godine, da se uverim da li je istina da Amwerikanci kod Urosevca prave bazu. Sada cesto privatno u posetu rodbini idem na Kosmet. Spremam se da odem u Ulcinj. Imam podatak da se u mestu Kuks, u Albaniji, nalazi 420 otetih Srba, koji rade u rudniku pod tudjim imenom. Tamo je, sa 13 policajaca, zatocen i vojnik Mirko Ilic iz Vojvodine.
       Ova zena tvrdi da je, u medjuvremenu, dobila imena jos nekoliko zatocenih Srba. U privatnim zatvorima su, kaze, otac Rados i sin Milovan Pavlovic iz Istoka, Dragoljub Slavkovic iz Lipljana, Zvezdan Ristic, Negovan Dedic, Budimir Baljosevic i Stanisa Milenkovic, svi sa Kosmeta. Pored njih, tvrdi nasa sagovornica, u bazi Bondstil nalaze se 132 otetih Srba pod tudjim imenom, i u NATO uniformama. Kaze da u okolini Gorazdevca ima 70 zatocenih Srba, u Jumniku izmedju 30 i 40, a manje grupe se nalaze u selima Ljubizde, Skivjane i Meja.
       Prema istom izvoru, Srbi i nealbanci su zatoceni na najmanje 26 lokacija na Kosmetu i u Albaniji.

Zatoceni vojnici i rezervisti oteti posle dolaska Kfora
     &nbspJovanovic Ivica
     &nbspIvkovic Predrag
     &nbspMarkovic Zoran
     &nbspNikolic Miodrag
     &nbspRasovic Dragisa
     &nbspDjurica Jovan
     &nbspBojic Dragoljub
     &nbspBurdzic Dragan
     &nbspBucalo Dragan
Zatoceni vojnici i rezervisti oteti pre dolaska Kfora
     &nbspIvezic Nebojsa
     &nbspMilovanovic Smiljko
     &nbspKovacevic Goran
     &nbspKovac Robert
     &nbspJezdic Dejan (aktivni oficir)
     &nbspLazic Batica
     &nbspAcic Zlatko
     &nbspKomatovic Sasa
     &nbspKostic Dejan
     &nbspMijatovic Zoran
     &nbspGredeljevic Djordje
     &nbspMitic Dejan
     &nbspStanojevic Vladan
     &nbspBojovic Predrag
     &nbspVeselic Zoran
     &nbspBesovic Milan
     &nbspBlagojevic Sasa
     &nbspVukelic Miroslav
     &nbspGasic Luka
     &nbspZuvic Zeljko
     &nbspMihailovic Aleksandar
     &nbspMilosavljevic Dragan
     &nbspOzegovic Milan
     &nbspRistic Nenad
     &nbspSpasic Nenad
     &nbspStevanovic Vlastimir
     &nbspTodorovic Zivota
     &nbspCvetkovic Bojan
     &nbspFilipovic Zarko

     &nbspantrfile
     &nbspZatoceni oteti civili
     &nbspTomanovic Andreja
     &nbspPetkovic Nebojsa
     &nbspTodorovski Aleksandar
     &nbspAvramovic Milorad
     &nbspStolic Goran
     &nbspRadovic (iz Istoka)
     &nbspStankovic Todor
     &nbspTrajkovic Dejan
     &nbspJanjic (iz Djakovice, nalazi se u Kuksu)
     &nbspVasovic Mladen
Jedina nada dr Kostunica
     &nbsp- Premijeru Zoranu Djindjicu poslao sam, 24. jula pismo i spisak zatocenih Srba, uz molbu da nam pomogne. Odgovor, medjutim, nismo dobili. Cak sam sedam puta telefonom zvao g. Nenada Milica, bliskog Djindjicevog saradnika, ali je on stalno bio zauzet ili odsutan.
     &nbspKad sam se iznervirao, sekretarica me konacno spojila sa Milicem. On nije mogao da primi ni mene ni spomenutu zenu iz Prokuplja. Obecao je da ce to uraditi njegov zamenik Aca Ilic. Obecanje, medjutim, nije ispunio. Ostaje nam jedino da se licno obratimo predsedniku SRJ dr Vojislavu Kostunici - kaze Slobodan Jovanovic.

http://www.svedok.co.yu/index.asp?show=26404
NSP Lista isprobava demokratiju u praksi