Postovana Gospodo,
koliko smo samo zuci izlili optuzujuci nase bivse sisteme za diktaturu, totalitarizam,
nepotizam, cenzuru, jednoumlje, staljinizam, fasizam...
Dobivsi demokratsku vlast, nadali smo se da je to sve ostalo za nama.
Na zalost, malo se toga sustinski promenilo! Normalno, ljudi su ostali isti.
Zapad nas je podrzao u kritici zbog kontrole medija, alli videsmo sta se desilo
"Dan"-u!
Verbalni delikt je bio simbol obespravljenosti gradjana i krsenja ljudskih prava u
prethodnom rezimu!
Kao takav, oznacen je od strane Zapadnih demokratija kao primarni cilj za ukidanje.
Slozili smo se sa tim.
Sada sam suocen sa cinjenicom da mi se sa tog istog "demokratskog" Zapada preti zbog
tog istog prestupa?
Procitajte sledece reci koje sam primio od jednog stalnog ucesnika ovih foruma:

"... garantijem vam da cete to gorko zazaliti .
Vec danas cu pokrenuti tuzbu protiv vas kod EU suda, pa se smejte koliko hocete, ali
znajte da cete to skupo platiti. Ovo jeste pretnja i to cu da ostvarim"

Eto tipicnog primera kako Zapadna "demokratija" prihvata "ravnopravan" odnos sa nama.
Dok "pevate" kako oni sviraju, sve OK. Cim se usprotivite, makar samo i verbalno, eto
kazne!
Zasto me to toliko podseca na ono o sargarepi i stapu?
Mozda i ja zavrsim u Seveningenu? Ko zna? Bar me vise nece muciti svakodnevna borba
za prezivljavanje?
U svrhu pripreme moje odbrane, molim sve ucesnike da mi pomognu i da pokusaju da
nadju neku moju izjavu kojom iznosim neku klevetu, laz ili nekog vredjam. Pa neka me
o tome blagovremeno upozore, kako bih se pripremio za "zasticene svedoke" i unakrsno
ispitivanje!
Salu na stranu, neverovatno je kolika je arogancija "Zapadnjaka", koji misle da je
dovoljno
sto imaju pasos neke od zemalja iz G8, pa da su u svemu u pravu i da NIKO NE SME
NI VERBALNO DA IM SE SUPROTSTAVI.
Hoce li nas oni ikada ozbiljno saslusati?
Pozdrav Branko O. Bojovic