Postovana Gospodo,
za one koji to jos nisu videli u danasnjoj posti, ostrasceni Bojovico-mrzac je glavom
i bradom Dragan Rakic!
Evo napokon da se i on oglasi na forumima na kojima nema zastitu moderatora.
Cak mi je jedan moderator pretio iskljucenjem sa foruma i zahtevao da se izvinem
Rakicu, navodeci da sam ga "vredjao"??????????
Posto uvreda nije ni bilo, naravno, izostalo je i izvinjenje.
Zato Rakic javno nastavlja sve zesce da me vredja, a privatno da mi preti.
Evo jucerasnje pretnje upucene direktno meni:

"Za klevetu Bojovicu, za klevetu. A ja isto uredno arhivisem to sto sam napisao.
 Bojovicusamo se sprdajte ali verujte mi da cete pregristi jezik i da vise necete
videti Zapada"

Da mi je samo znati sta sam ga to oklevetao?
Izgleda da je on pobrkao neke loncice. On tvrdi da me je nesto pitao a ja za to neznam?
Verovatno je u pitanju paranoja, jer uporno tvrdi da smo Branka (iz Holandije) i ja,
iste
osobe!!!!???
Osim toga, onog trenutka kada je sam, svojevoljno, izneo neke podatke iz svog licnog
zivota, zaista ne shvatam kako moje ponavljanje TIH ISTIH podataka moze biti kleveta?
Necu ponavljati njegove reci (iz epskih pesama), ni epitete koje mi je uputio i koji
ocigledno imaju za CILJ DA ME UVREDE, ali definitivno je zabrinjavajuca cinjenica
da je ovaj covek izgubio kontrolu i da je prekoracio granicu pristojnosti i lepog
vaspitanja!
Neznam kakve veze sa ovom celom prepiskom imaju moji roditelji?
Mozda neko zna?

Ko je pazljivo pratio ranije objavljene tekstove, verovatno je zapamtio njegov komentar
povodom "otkrica" hladnjaca, koji je poslao pod naslovom "ISTINA", a u kome pise:
citat:

"Narodi koji ne znaju istinu o sebi nemaju budućnost,
Stvar je naše zrelosti da se suočimo s tom istinom, ma kakva ona bila."

Ili drugi citat:

"Pitanje Hag-a, je sporecno, ali se varate da nema cnjenica.

            O toj osetljivoj temi, tj ; cinjenicama cak ni na ovom forumu ne trba
otvoreno pricati

Mislim da je ovo dovoljno da bi se stekao uvid u njegovo vidjenje karaktera Srpske
nacije.

Ne bih Vas sada zamarao njegovim citatima o "svedocenjima" koja "dokazuju" mnogobrojne
zlocine koje su Srbi pocinili sirom bivse SFRJ, za koje on kaze "da su cinjenica"?
Ali je interesantno sto sada, kada je prozvan, odjednom "blago" menja iskaz i kaze:
"...ako su zlocini pocinjeni onda to treba i priznati..."

Ovo, do duse, nisam bas najbolje razumeo:
"...necete mi reci da se ne secate da je Seselj nije delio smare na peronu savezne
kupstine"
Mozda zbog onog "perona ispred Skupstine"?
Ali razumem ga, covek je ocigledno pisao u afektu (moze li se to okarakterisati kao
"nervno
rastrojstvo"?).

Vidim da ga interesuju moji licni podaci, pa se prosto pitam ZASTO?
E, pa Rakitju, netje motji (po pirocanski)!
Pozdrav svima od Branka O. Bojovica