General Lazarević o zahtevu Senata SAD

Uvreda za zemlju

NIŠ - Komandant Treće armije Vojske Jugoslavije general- pukovnik
Vladimir Lazarević rekao je juče u Nišu da zahtev američkog Senata za
njegovu i smenu načelnika generalštaba VJ Nebojše Pavkovića pripadnici
VJ shvataju kao uvredu za zemlju.

"Ja lično mislim da je to uvreda za nas, uvreda i za mrtve koji su
branili zemlju", kaže Lazarević i dodaje: "Ko zna u Americi ko je taj
Lazarević. Prođe dve-tri godine a onaj ko je zaista izvršio nečuvenu
agresiju na našu vojsku, zemlju i narod postavlja uslove", rekao je
Lazarević prilikom novogodišnjeg susreta s novinarima.

  Podrška građana

- Važna nam je i podrška koju imamo od građana, a i podrška koju smo
dobili prilikom mog nedavnog susreta sa porodicama naših poginulih
pripadnika u Leskovcu. Nama na čast i ponos su i visoke ocene koje smo
ovih dana mogli čuti i od lokalnog albanskog stanovništva u selu
Cerevajka kod Preševa, a u prisustvu međunarodnih predstavnika, rekao je
juče tokom susreta sa novinarima u Nišu komandant Treće armije VJ
general-pukovnik Vladimir Lazarević.

"Šta je trebalo, da izgine 800 ljudi u jednom danu, da biste nas sad
slavili, da bismo i dalje ostali komandanti armija i brigada?", pita se
on.

Optužbe za navodne ratne zločine počinjene na Kosovu i Metohiji
Lazarević ocenjuje kao pritisak na VJ. Pripadnici Treće armije VJ imali
su za sobom jednu izuzetno tešku i mogu reći i ratnu godinu u toku koje
je živote izgubilo osam, a ranjena su 52 naša pripadnika. Smatramo da
smo svojim angažovanjem na jugu Srbije, koje dobija i visoke ocene
međunarodnih predstavnika i snaga, značajno doprineli i ukupnoj
stabilnosti u tom delu naše države, ali i čitavog regiona, naročito
Makedonije, ocenio je Lazarević.

Navodeći da VJ u narednu godinu ulazi deleći sudbinu svih teškoća sa
kojima su suočava i naša država i njeni građani, general Lazarević je
još rekao da to neće uticati na njen borbeni moral i spremnost da bude
na braniku otadžbine. Mi se ne stidimo, već naprotiv ponosimo onim što
smo i kako smo do sada uradili.

M. Doderović

http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/srpski/P01122606.shtml