Lennard wrote:

> Zover ik weet, ligt de Westhoek nog steeds in België, zodat ik niet weet
> wat direct de relevantie is van een artikel uit Frankrijk over de
> plannen voor een licentie voor Publieke Informatie.

Welwel, ik ga ervan uit dat als we gaan naar de chauffeurs, we gelijk
krijgen.

Ik ga ervan uit, dat als we gaan naar Van Quickenborne, we gelijk krijgen.

Ik schrijf over deze franse licentie, opdat het hier ook eens zo zou
worden ...

> Boeken over water? :)

Een oorlog om water....

Zeg Lennard, wat is jouw interesse in de Belgische situatie??  Wat heb
jij tegen/voor het vrijkomen van Belgische gegevens??

Marc
http://shortwave.tk