Lennard wrote:

> De chauffeurs hebben geen zeggenschap over deze bedrijfsvoering.

De chauffeurs iets tonen, zoals de poi (op een tomtom) is een
interessante stap.  De regionale directie bvb
Oostende/Nieuwpoortsesteenweg is ook iets...

> We kunnen allicht hopen. Zolang er niet gelobbyd wordt voor deze zaak,

Ik zou willen dat de data _gebruikt_ wordt in enkele projecten, en dat
ze dan GETOOND worden, zodat ze begrijpen waar het over gaat...
bvb:

http://www.openbusmap.org/?zoom=13&lat=51.9115&lon=9.16347&layers=BT
etc

Dat er nadien gegevens moeten uitgeveegd worden, "dat trek ik mij niet
aan" of: "daar hebben we in Vlaanderen advokaten voor, en geld, en geld,
om cadeautjes te kopen, een nieuwe politieke partij bvb..."

Marc

http://shortwave.tk