Gerard, uw opmerking
<quote>
eerst straten wissen en ze dan opnieuw aanmaken lijkt mij niet de juiste methode. Het best is steeds verder te werken op de bestaande gegevens en deze bij te werken.
</quote>
kwam me nogal schoolmeesterigachtig over. Ik wou eigenlijk aanvankelijk eens goed op mijn achterste poten gaan staan, maar zal proberen mijn ergernis constructief om te buigen.

Leg me maar eens wat volgens u de GOEDE manier is om recht te zetten wat een of andere brave maar wellicht niet erg snuggere voorganger mismeesterd heeft in Balen. Ik heb het hier over de N136, vanaf het dorpscentrum noordwaarts. Zoals wel meer gebeurt verandert deze een paar keer van naam, maar in de huidige weergave is het "Kerkstraat" tot helemaal buiten het dorp. Ik zag totnogtoe geen andere oplossing dan deze erg lang Kerstraat verwijderen, en dan apart nieuwe straten aanmaken. Maar dat vond ik zelf ook wel belachelijk, zodat ik het voorlopig maar heb laten staan. Hoe dit wel aan te pakken?

NB het staat u ook vrij wat mee te helpen, dat is toch nuttiger dan uitvoerig in de verf te zetten hoe het NIET moet.

KA