http://www.openstreetmap.org/?lat=50.87237&lon=4.70002&zoom=17&layers=M

Er is de betalende parking van het Heilig-Hartziekenhuis. Met een
beetje geluk moet het ook mogelijk zijn om een plaatsje te vinden ten
zuiden van de Parkstraat. Net buiten de stad aan de Naamsepoort is er
ook een kleine parking. Dat is een kleine kilometer naar het zuiden.
In de buurt van de Parkpoort is het waarschijnlijk niet mogelijk om
(gratis) te parkeren. Er is wel een megaparking onder de Sportoase.

Jo

Op 1 maart 2011 00:58 heeft Karel Adams <ade...@skynet.be> het
volgende geschreven: