Heilig Hart Parking heeft een avondtarief van 3 EURO. (ik dacht vanaf 19uur)
Dat is zeker betaalbaar. Misschien kunnen we daarom afspreken om 19u15.
In de Quick is er inderdaad gratis Wifi, (maar met gratis reclame, en na 1
uur wordt je er gewoon uitgegooid)
Ik denk dat dit niet een ideale locatie is om te vergaderen.

Tom

Groetjes

Tom Lauwereins (aka Tom Pouce)
+32 495 584448