Sinds een tijdje ben ik bezig om op basis van mijn verouderde kennis
van Genk + bing wat cycleways toe te voegen in Genk. [*]
Wat me opviel is dat de ringwegen in Genk (zuider/ooster/wester)
getagd waren als trunk, terwijl ik zeker ben dat (tot 2 jaar geleden)
er fietspaden langs die wegen liggen, wat in strijd is met
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Belgium/Conventions/Highways>.
 Ik heb dan ook een en ander reeds aangepast, maar niet volledig omdat
ik niet zeker ben (zie rood vs. groen op
<http://www.openstreetmap.org/?lat=50.9586&lon=5.48&zoom=13&layers=M>).

Zit er iemand op de lijst met een meer up-to-date kennis van de regio Genk die
- mijn aannames kan bevestigen of ontkennen?
- kan vertellen of de overblijvende groene stukken ook niet als
primary ipv als trunk moeten getagd worden?

TIA

Klaas

[*] Zie <http://www.openstreetmap.org/user/toeklk/edits> (feedback op
de rest is ook welkom :-)