Ik zit al een tijdje op dat idee te 'broeden'...

Verder hoop ik dat als het dan wordt vrijgegeven aan Google, dat het
onder een zodanige licentie gebeurt, dat wij er ook mee verder kunnen.
Nu heb ik al meermaals gaan zoeken waar de MIVB z'n data staan, maar
die vind ik dus nergens, he. En dus ook niet onder welke licentie die
dan beschikbaar zijn.

Jo

Op 3 november 2011 23:04 heeft Ben Abelshausen
<ben.abelshau...@gmail.com> het volgende geschreven: