Op sommige plaatsen wordt er expliciet een A of een N voor de nummers
van die avond- en nachtlijnen gezet door De Lijn. Hier in Leuven
echter niet. Ik heb onze nachtlijnen dus nog niet ingegeven. Maar dat
is voornamelijk omdat ze hier dezelfde (weliswaar verkorte) routes
rijden. En omdat de nummers overeenkomen.

Zijn dat al vernieuwde bordjes? Met een ref van 6 cijfers?

Jo

Op 6 november 2011 08:01 heeft zors1843 <zors1...@gmail.com> het
volgende geschreven: