Sommige wandelnetwerken gebruiken '01', anderen '1', ik tag zoals ik ze
tegenkom.

De lijst van alle netwerkrelaties die ik heb aangemaakt, vind je ook terug
op de wiki.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Belgium/Walking_Routes

Voor al deze relaties heb ik ook afkortingen verzonnen (ref-tag). Deze tags
worden gebruikt als je de bijgevoegde css-file gebruikt in JOSM. Deze is
gebaseerd op de file die Jo ooit voor de fietsnetwerken gemaakt heeft. Let
wel deze file is nog niet aangepast voor route=hiking en gaat nog van
route=foot uit.

Jo heeft ook een script geschreven om GPX files te genereren voor
wandelnetwerk relaties. Ik heb ook een aangepaste versie die enkel de
knopen in GPX formaat omzet. Deze gebruikt ook de refs op de netwerken.
Script werkt vanuit JOSM. Ik plaats die GPX file op mijn GPS en kan zo
telkens verder bouwen op wat ik al ontdekt heb.

BTW, Rivierenland is volgens mij voor 99% gedaan.