Als je iets hebt van de vorm xx - of - yy, dan weet je dat er nog een
eindpunt te weinig is.

Je kan natuurlijk altijd vergelijken met note... (waar kan ik me
verstoppen?)

Alleszins bedankt om eraan bij te dragen. Het gaat toch al min of meer in
de juiste richting.

Jo

Op 28 augustus 2012 11:38 schreef Jan-willem De Bleser
<j...@thescrapyard.org>het volgende: