2012/8/28 Ivo De Broeck <ivo.debro...@gmail.com>:
> Als iemand mij de nadelen kan uitleggen van een naam voor deze routes te
> geven zal ik daar graag rekening mee houden.

Zie vorige mail voor een nadeel - het moeilijk maken van onderhouden en
elektronisch manipuleren van de data. Heb jij hiervoor een tegenargument?

Wij *geven* geen routes namen, wij *zoeken* de ware op en noteren ze.
"73-75" is een redundante naam, en "ZD 73-75" een verzonnen naam.

De discussie moet altijd gaan over waar de *bestaande* naam terug te
vinden, niet over welk naam zal gegeven worden.