Grappige situatie, die blijkbaar niet uniek is. In dit geval begrijp ik dat
de korte weg over privé-eigendom loopt? Das dus een probleem (niet alleen
voor fietsnet.be, maar vooral voor de wandelaars zonder kaart, die thuis
alleen de nummers noteerden).

Op 29 augustus 2012 08:16 schreef Sander Deryckere
<sander...@gmail.com>het volgende:

> Op 28 augustus 2012 23:12 schreef Ivo De Broeck <ivo.debro...@gmail.com>het
> volgende:
>
> Daar ga ik eens naar kijken (en een pint gaan drinken in de 500). Maar ik
>>

> De eerste keer dat ik het zag was ik ook verrast:
> https://plus.google.com/105567941221792569561/posts/ZitaqoNMgFR
>

> Voor OSM data is het geen probleem, wel voor wandelaars. Ipv gewoon de
> knooppunten te noteren moeten ze ook nog eens noteren als ze links of
> rechts moeten gaan. Anders heeft hun wandelroute er plots 2km bij (wat toch
> wel tamelijk veel is voor een wandelingetje).

> [...]

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo
Tel (0)16 43 84 93