Ik hoopte dat men die informatie in de name zet maar ik geef de strijd op.
Blijkbaar wil men absoluut die note houden (en het is nu toch duidelijk dat
die info in de note nuttig of zelfs onmisbaar is). Het gevolg is dat de
belangrijke info nu mooi verstopt wordt in Potlach en vele gewone mappers
die info moeten missen. Ik denk dat die knooppunten dan maar best
onderhouden worden door JOSM-gebruikers. Weer 1 gefrustreerde mapper erbij.