Hallo,

Iemand een idee hoe ik consitent de voetgangszone in Gent centrum tag? Ik
kan het straks controleren maar leveringen met gemotoriseerde voertuigen
zijn volgens mij wel degelijk toegelaten alsook taxi's en dergelijke. Op de
wiki is er verbazingwekkend weinig info over dit soort restricties.
Misschien nadien eens aanvullen.

Op deze moment is de gehele voetgangerszone getagged met:

highway=pedestrian
maxspeed=30
bicycle=yes

Iemand enig idee hoe ik de rest tag? Wat ik in gedachten had:

motor_vehicle=delivery

maar dan is er geen notie van uren; levering zijn toegelaten tot 6:00 dacht
ik. In de realiteit zijn er wel de hele dag leveringen.

Groeten,

Ben