Van: Ivo De Broeck [mailto:ivo.debro...@gmail.com]
Verzonden: vrijdag 11 januari 2013 20:06
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] Get together in Lier/Bijeenkomst in Lier

Guy,

Das fijn, ik woon in Korbeek-lo (op Tiensesteenweg). Waar kan je me
oppikken? Ik kan ook bv met de bus naar Leuven-station.

Tot dan. Mail-adres is ivo.debro...@gmail.com

Ivo

Op 11 januari 2013 19:42 schreef Guy Vanvuchelen
<guido.vanvuche...@pandora.be> het volgende:

Indien er nog mensen zijn uit de streek van Tienen of Leuven die naar Lier
willen meegaan: ik kan er nog wel een paar meenemen.

Guy Vanvuchelen