On Sunday 10 February 2013 10:19:58 Jo wrote:
> We hebben heel wat kunnen bespreken op de bijeenkomst gisteren in Lier. Eén
> van de pijnpunten is het moeilijk terugvinden van *pertinente *informatie
> op de wiki.

Je had misschien toch een herinnering moeten sturen naar de mailing list want
ik was het al compleet vergeten. Maar goed, 'k moest toch werken dus 'k had er
waarschijnlijk toch niet kunnen zijn.

> Iedereen was het erover eens dat op de Duitstalige pagina DE:how_to_map_a
> de informatie wat toegankelijker was en we hebben besloten dat we die
> pagina in het Nederlands willen vertalen.

Goed idee. Wel een kleine kanttekening: hoe wordt het op de pagina aangepakt
als er een verschil qua tagging is tussen België en Nederland? Kan nu niet
direct een concreet voorbeeld vinden, maar verschillen zijn er zeker.

> Wat met bushaltes te maken heeft, heb ik al trachten te vertalen. Wie had
> ooit kunnen denken, dat ik daarmee zou beginnen..? :-)
>
> De rest laat ik aan jullie over, dus allen daarheen:

Dan zal het aan mij waarschijnlijk wel zijn om alles van spoorwegen te
vertalen zeker :-) Als ik er vandaag nog niet toe kom zal het wel iets voor de
volgende dagen zijn.

Ben