Hallo Jo,

Ja idd, maar stond dan ook al 4 maand open. Je weet nooit wanneer ze het sluiten, 2 dagen na install, een week..... mss direct (mijn favoriet). Ik gaf het even aan voor het totaalbeeld te vergroten. Ik heb nu die pagina eens dieper bekeken onder FireBug.

De pagina genereert een hoop CSS syntax warnings momenteel (toch in FireFox alleszins), van het type '};' verwacht maar 'ie' tegengekomen. Maar ik denk niet dat dit chrome zou doen crashen eerlijk gezegd. En dat zal voor de rest zeker niet aan de content van de wiki pagina liggen.

Anders is die prima in orde, dus volgens mij scheelt er wat met de achterliggende services (database, webserver, cache etc).

Glenn