Nog even geduld Gilbert. In de versie waar ik hier aan bezig ben, had ik
die fouten er al uitgehaald, maar ik was er nog niet helemaal klaar mee. Ik
zal je spoedig een versie bezorgen die werkt.

Sorry dat ik wat aan de trage kant ben de laatste tijd...

Marc is nogal ijverig bezig geweest met icon="" en op diezelfde lijnen
staat nog zoiets. Blijkbaar moet daar een echte referentie staan en mag dat
geen lege string zijn.

Jo

Op 14 februari 2013 21:33 schreef Gilbert <gherssch...@gmail.com> het
volgende: